Bayraklı Keremcem Konseri Öncesi Görüntüler



25 thoughts on “Bayraklı Keremcem Konseri Öncesi Görüntüler

  1. konserde en öndeydin hasan karabağında önündeydim ve keremceme imza atsın diye defterimi verdim ilk önce almadı sonra ağlamaya başladım kendimi tutamadım ve sonunda defteri aldı söz imza atacağım dedi ve defteri alıp arabasınabindi ve gitti defterde keremcemde kaldı. olsun iyişallah keremcem defterin içini okumuştur onu çok seviyorum

  2. keremcemi çok ama çok seviyorum dün ona mektup verdim inşallah okumuştur işallah izmire birdaha gelir hasan karabağa çok teşekkür ediyorum ona saygım sonsuz

  3. kerewmcemi çok seviyorum ben oraya sabah 2:30da gittim çok yakışıklıydı.onu çok seviyorum ılove you keremmmm xd

  4. merhaba ben maria polonyadan geldim misafir öğrenciyim keremcem diye bir sanatçıyı tanımıyorum. ama konsere gittiğimde gerçek bir yakışılı gördüm. erhanı çok seviyorum

  5. kerem cem i çooooooooook seviyorum ama konser biter bitmez kosar adımlarla aşagıya inmesi bizim için cok kötü oldu imza atamadık işallah bidaha ki sefere imza alırız KEREMCEM SENİ COOOOOOOOOK SEVİYORUM

  6. MERHABALAR ARKADAŞLAR DÜN AKŞAM’Kİ KEREMCEM’İN KONSERİ YİNE HER ZAMANKİ GİBİ YİNE MUHTEŞEM ‘Dİ TADINA DOYUMSUZ BİR GECE YAŞADIK.İNANIYORUM Kİ 7’DEN 77’YE HERKES EĞLENDİ.BENİM İÇİN DE ÇOK ÖZEL BİR GECEYDİ.ÇOK EĞLENDİK.BİZLERE BÖYLESİNE EŞSİZ BİR GECE YAŞATTIĞI İÇİN KEREMCEM’E ,O GÜZEL MELODİLERİNLE EŞLİK EDEN EKİBİNE ,BAYRRAKLI YENİ VE İLK BELEDİYE BAŞKANI HASAN KARABAĞ’A SONSUZ TEŞEKKÜRLER VE BAŞARILAR DİLİYORUM.

  7. ayyyyyyyyyyy işte benimki bayraklıda Hasan amcacım her ay sen böyle konserler ver biz boş bırakmayız hiçbiyeri merak etme sen ilk açılışı kerem abim yapmış seni öpüyorum kerem abicim

  8. HASAN KARABAĞ AMCACIM NEOLUR YİNE KEREMCEMİ GETİR BEN KEREMCEMİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMM EĞER GETİRİRSEN TEŞEKKÜRLER HASAN AMCAA SENİDE KEREMCEMİDE ÇOK SEWİYORUZ KEREMCEMİ İSTİYORUZZ

  9. sondan ikinci resimde bizim battaniye çıkmış. bakın şu şekili olan hatta kırmızı ve birazda gri ile beyaz renginde vallahi bizim battaniye inanmıyorum yaa çok ilginçç

  10. sondan ikinci resimdeki battaniye bizim arkadaşlar hani şu şekilli oan ve birazda giri kırmızırenkleri karışık annemyere sererken çekmişler ayy inanmıyorum yaa çok ilginçç
    ünlü olduk bide ben orda düm tek teki oynamıştım herkes başıma toplandı kameraya çektiler beni ooo ünlü oldum hem dm tk le hemde battaniyeyle ünlü
    oldum ayy hasan amca ÇOK teşekkür ederimmm keremcemle aramda en fazla 8 metre frk vardıçok yakındı inanamıyoru hala ayy çenem yine düştü byyy

  11. ben kerecemin konserine yetişemedm ama TAM KONSER BİTTİ keremcem yanımdan geçiyodu yetişemedm die çok üzüldm yanımdaki yakınıma onu görmezsem çok üzülrm ddm dedim babam bunu duyup bmw ile keremcemin arabasını takip etti keremcemin arabası durdu oteline tam girerken boynuna atladm foto çekildik süperdi yaa

  12. yaa keremcem geldii bide ceza gelsee allahım yaa off bn cezayı istiorumm keremcemide çok seviyorum ayrıca

  13. EVET ARKADAŞLAR BİZ FANLARI GİBİ SİZLERDE KOSERİN GÜZELLİĞİ HALA ÜZERİNİZDE KALMIŞ.İNŞALLAH BAŞKANIMIZ YENİDEN KEREMCEM’İ GETİRİR.BÜYÜK ÜMİTLERLE BEKLİYORUZ.KONSERDE FOTOĞRAF ÇEKEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLERİMİ GÖNDERİYORUM. FOTOĞRAFLARINIZI SİTEYE EKLEDİM.TÜRKİYEDE TÜM KEREMCEM HAYRANLARI BEKLİYORDU RESİMLERİ ALDIKLARINI DÜŞÜNÜYORUM.GECEYE BENDE GÜLTEPE’DEN KATILDIM.YENİ SİZLERLE GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN ARKADAŞLAR….

  14. keremcem konserinde en öndeydim ona sesimi duyurmak için çokkk uğraştım ama duydu gülüşüne kurban olurum dedim bende senin gözlerine yüreğine kurban olurum dedi keremceeeem seni seviyorum bitanem

  15. keremcem konser anındayken bi sürü fotograf cekildi ama qörünmüyor.. hep konser öncesi fotograflar war konser anının fotosunu istiyoruz..

Bir Cevap Yazın

