‘ALO Bayraklı’ ile hızlı çözüm

24_alo_bayrakli_haber

Bayraklı Belediyesi, insan odaklı hizmet anlayışını, iletişimin tüm kanallarını açarak sürdürüyor. Bayraklı

Belediye Başkanı hasan Karabağ; vatandaşa hızlı ve kaliteli hizmet sunabilmek için Alo Bayraklı (341 25 25) ve online başvuru sistemlerini de (www.bayrakli.bel.tr) devreye soktuklarını açıkladı.

Belediyenin Halkla İlişkiler Birimi’nce kabul edilen ihbar ve şikayetler; hızla ilgili birimlere gönderilerek sonuç odaklı bir anlayışla çözüme kavuşturuluyor. Alo Bayraklı hattından ya da belediyenin web sayfasından online olarak gelen tüm dilek ve öneriler ise büyük bir titizlikle değerlendiriliyor.

SONUC ODAKLI HİZMET

Bayraklı’nın ilçe olması ile birlikte geriye itilmişliği ve ihmal edilmişliğine son veren bir hizmet anlayışını hakim kılmaya çalıştıklarına dikkat çeken Başkan Hasan Karabağ; bölgelerinin çok çeşitli ve yoğun sorunları olduğunu ve çözüm noktasında 24 saat ihbar, dilek ve şikayet aldıklarını söyledi. Belediye’nin tüm birimlerinin vatandaş memnuniyetini gözeterek çalıştığını belirten Karabağ; “ Halkla İlişkiler birimimiz titizlikle vatandaşın, öneri, dilek ve şikayetlerini dinliyor. İletişimin tüm kanallarını kullanırken hız ve kaliteyi gözetiyoruz. Başvurular sonuca kadar takip ediliyor ve mutlaka vatandaşa bilgi veriliyor.” dedi.

Bayraklı Belediyesi’nin web sayfası, bir süre önce http://www.bayrakli.bel.tr adresinde yayına başladı. e- belediyecilik formatında hazırlanan sayfa, Bayraklı’ya ilişkin pek çok bilgiyi içinde barındırıyor. Belediye hizmetlerine, başvuru noktalarına ve iletişim bilgileri ile yetkililerine de yer verilen sayfa aracılığı ile vergi borcu sorgulanabiliyor ve isteklerin online başvurusu yapılabiliyor.

GÜLERYÜZLÜ KARŞILAMA

Seçimden önce söz verdiği gibi, güleryüzlü, hızlı ve kaliteli hizmet anlayışını belediyenin tüm birimlerinde hakim kılacak bir sistem oluşturduklarını kaydeden Başkan Hasan Karabağ; özel eğitimli halkla ilişkiler personelinin vatandaşın karşılanması ve işlerini kolaylıkla halletmesi için çalıştığını söyledi.

Karabağ şöyle konuştu; “ Belediyeler halka hizmet için vardır. Önceliği de bu hizmeti aralıksız, tutarlı ve hızlı bir şekilde vermek olmalıdır. Biz Bayraklı Belediyesi olarak vatandaşın memnuniyetini hedefleyen bir sistem kurmaya çalıştık. Bu nedenle güçlü bir halkla ilişkiler ekibi ve doğru iletişim kanalları oluşturduk diye düşünüyorum. Vatandaşlarımız 341 25 25 no’lu telefonla 24 saat bize ulaşabilir. Ayrıca web sayfamız aracılığıyla ya da doğrudan belediyeye gelerek tüm önerilerini, dileklerini sunabilirler.”

5 thoughts on “‘ALO Bayraklı’ ile hızlı çözüm

  1. Bayraklı Fuat edip Baksı Mahallesinde oturuyorum 46 yıldır kentsel dönüşüm ile ilgili hazırlanan proyeyi çol beğendim ama hala sabırsızlıkla hayata geçirilmesini bekliyorum nezaman uygulamaya başlanacak 6ay mı 1sene mi 10 senemi bilmek istiyorum yada vaz mı geçil di durum hakkında bilgi almak istiyorum saygılarımla Aysel Ak

  2. ALO BAYRAKLI HIZLI CÖZÜM DİYOSUNUZ KİMİ KANDIRIYOSUNUZ KAÇ GÜNDÜR ARIYORUM NE ACAN VAR NE DİNLEYEN SADECE Bİ SİNYAL SESİ VAR LÜTFEN MADEN Bİ İŞ YAPIYONUZ İŞE HİYTİCAYI OLAN BİRİNİ KOYUN KAPIN ÖNÜNDE SİGARA İCİCEK BİRİLERİNİ KOYMAYIN KARDEŞİM ŞİKAYETŞMİZİ NEREYE BİLDİRCEZ BİZ ACILMAYAN BİR TELEFONAMI NEREYEBİLDİRCEZ ÖNCE BUNA Bİ CÖZÜM BULUNDA SONRA BİZİM ŞİKAYETLERİMİZLE İLGİLENİN YAZIKTIR KARDEŞİM ŞİKAYETŞMİZİ BİLE YAPAMIYOZ BUMUYDU HASAN KARABANIN SÖZÜ BİZE BİZAT KENDİNE BU KONUYU BİLDİRCEM

  3. sn. BELEDİYE BAŞKANIMIZ ( HASAN KARABAĞ ) EFENDİM ÖNCELİKLE BAŞARILARINIZIN DEVAMINI CENABI ALLAHTAN NİYAZ EDERİM SN. BÜYÜKLERİM ( 1627/4.SOK.NO.1.BAYRAKLIDA İKAMET ETMEKTEYİM EFENDİM 14 AYLIK EVLİYİM DÖRT AYLIK BEBEĞİM VAR MADURUM EFENDİM KİRADA YAŞAMAKTAYIM ÇOOOOOK ZOR DURUMDAYIM BANA ACIMANIZI İSTEMİYORUM SADECE BELEDİYE BÜNYESİNDE İŞ İSTİYORUM NASİPSE İNŞALLAH İLGİ VE ALAKANIZI BEKLİYORUM SAYGILARIMLA TELİM 0536 027 30 59

  4. Hızlı çözümse sizi HIZLI ÇÖZÜME ACİİİİİİİİİİLLLLLLLLL DAVET EDİYORUM….
    Bayraklı Alpaslan mahallesinde oturuyorum yaz mevsiminde balkonda oyuramıyoruz… Neden miii
    Sahildeki Havuz Düğün Salonunun sesi sanki bizim evde…
    Lütfen ya ses önleyici taktırın yada artık patlıyacağıızz YEEEEEEEETTTTTTTTEEEEEEEEEEEERRRRRRR

  5. Merhaba Bayraklıya bağlı yeni girne pazar yerinin orda oturuyorum. Bu aralar köpek popülasyonumuz baya arttı ve rahatsız olmaya başladık. Pazar yerinin haftasonu erkenden temizliğe başlaması da bizi oldukça rahatsız ediyor. Lütfen ilgi bekliyorum. İyi çalışmalar.

Bir Cevap Yazın

