Bayraklı Belediye Başkan Adayı Serdar Sandal Kimdir?

Bayraklı Belediye Başkan Adayı Serdar Sandal Kimdir?

Hakkında;

İLETİŞİM BİLGİLERİ
Mail
serdarsandal@msn.com
DAHA FAZLA BİLGİ
Memleket
Tunceli
Bağlı Olunan Kuruluş
Cumhuriyet Halk Partisi
Matematikçi-Eğitimci, CHP İzmir İl Örgütünde Üç Dönem İl Bşk Yardımcısı.
Biyografi
1969 Tunceli doğumlu, evli ve bir çocuk babasıdır.

Eşi Aylin Sandal (İzmir Ödemiş doğumlu) Özel Çakabey Anadolu Lisesi fen bilimleri bölümü zümre başkanı, oğluYağız Sandal (İzmir Konak doğumlu) aynı okulda 11. sınıf öğrencisi ve Bornova Belediyesi bünyesinde kurulan spor kulübünde profesyonel basketbolcudur.

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü mezunudur. 15 yıl özel eğitim kurumlarında matematik ve geometri alanlarında öğretmenlik yaptı. Lise müfredatına uygun matematik ve geometri ders kitapları yazdı.

Öğretmen arkadaşlarıyla kurduğu dershanenin yönetim kurulu başkanlığı görevini yürüttü.

Bu görevin akabinde İzmir Ticaret Odası meclis üyeliği ile, daha sonra da eğitim komite başkanlığı görevlerini yürüttü.

Siyasal çalışmalarına üniversitede öğrenci dernekleri ve kitle örgütlerinde çalışarak başladı. Bilses Vakfı Yönetim Kurulu üyeliğinin yanı sıra Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’nde de aktif olarak çalıştı.

İki dönem SHP İl Yönetim Kurulu üyeliği görevlerinin ardından, 3 dönem CHP İl Yönetim Kurulu üyeliği görevlerinde bulundu.

2014 yerel yönetim seçimlerinde parti genelgesine uygun olarak, partideki il başkan yardımcılığı görevinden ayrılarak Bayraklı ilçesi belediye başkan aday adaylığı başvurusunda bulundu.

Çiğli Belediyesi Eğitim Merkezi (ÇİBEM) kuruluşunda aldığı aktif görevine devam etmektedir.

Siyasi Görüş
CHP
Cinsiyeti
Erkek
Cep
05324740060
Politikacı

Yorum bırakın